Kontakt

Na obrazku 3 osoby, Telefon, list

Gmina Święciechowa

ul. Ułańska 4 
64-115 Święciechowa 
tel. 65 533 35 10 
fax 65 529 95 48
 

NIP: 697-22-35-722
REGON: 411050712

Godziny urzędowania

poniedziałek 8-18  wtorek-czwartek 7-15   piątek 7-13

 

Numer rachunku

PBS Filia w Święciechowie 58 9043 1083 2834 0036 9875 0007

Tłumacz Języka Migowego

Tłumacz Języka Migowego

Tłumacz Migam, ułatwiającego obsługę osób niesłyszących

Tłumacz czynny w godzinach

pon. 08:00-16:00, wt.-pt. 07:00-15:00

Telefon

Platforma Komunikacyjna

Portal Komunikacji Online to rozwiązanie integrujące programy dziedzinowe z e-PUAP-em oraz z systemem płatności

Podatki, Wnioski, Płatność

eUrzad.Swieciechowa.pl


patrz typy akceptowanych nośników danych

Elektroniczna skrzynka podawcza

Elektroniczna skrzynka podawcza

Ogólnopolska platforma teleinformatyczna służąca do komunikacji obywateli z jednostkami administracji publicznej w ujednolicony, standardowy sposób

Przejdz do katalog spraw Urzędu Gminy Święciechowa

Szczegółowy spis telefonów/kontaktów


 

Pracownicy Urzędu | Kontakt

Święciechowa ul. Ułańska 4

 

  • Ds. Inwestycji - Maciej Adamski  - inwestycje@swieciechowa.pl - tel. 65 5 333 528
    • organizacja oraz prowadzenie całości spraw związanych z przygotowaniem, realizacją przekazaniem do użytkowania inwestycji gminnych,
    • przedkładanie Wójtowi Gminy stosownych wniosków, propozycji i informacji oraz sprawozdań dotyczących inwestycji gminnych,
    • opracowywanie planów i programów inwestycyjnych oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji z tym związanej, a także nadzór nad ich terminową realizacją.

 

  • Ds. księgowości budżetowej i ewidencji środków trwałych - Agata Mrozińska - ksiegowosc@swieciechowa.pl - tel. 65 5 333 527
    • prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej dla budżetu gminy ,
    • przygotowanie i sporządzanie miesięcznych sprawozdań budżetowych ,
    • prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.

 

  • Ds. gospodarki gruntami - Aldona Frąckowiak - gosp.gruntami@swieciechowa.pl - Tel. 65 5333 522
    • prowadzenie zagadnień związanych z zarządzaniem mieniem gminnym ,
    • prowadzenie spraw z zakresu administrowania gruntami ,
    • prowadzenie spraw z zakresu komunalizacji gminy ,
    • prowadzenie spraw z zakresu obrotu nieruchomościami stanowiącymi własność gminy,
    • prowadzenie spraw z zakresu prawa pierwokupu i wywłaszczenia ,
    • prowadzenie spraw z zakresu nadzoru i kontroli zarządzania gruntami ,
    • prowadzenie spraw z zakresu ochrony i rekultywacji gruntu ,
    • prowadzenie spraw z zakresu bazy ewidencji gruntów.

 

  • Ds. księgowości podatkowej - Dorota Gnacińska - podatki@swieciechowa.pl - Tel. 65 5333 529
    • prowadzenie księgowości podatkowej, zobowiązań pieniężnych i innych należności podatkowych ,
    • rozliczanie inkasentów z pobranych podatków i opłat ,
    • windykacja należności podatkowych od osób prawnych i fizycznych.

 

  • Ds. techniczno - kancelaryjnych - Joanna Nowak - urzadgminy@swieciechowa.pl - Tel. 65 5333 510
    • koordynacja czynności kancelaryjnych Urzędu, obsługi kserokopiarki i centrali telefonicznej,
    • prowadzenie spraw kadrowych Urzędu oraz przyjmowanie zeznań świadków,
    • prowadzenie archiwum zakładowego.

 

  • Główny Księgowy Urzędu Gminy/ Zastępca Skarbnika Gminy - Aneta Sadowska -glownaksiegowa@swieciechowa.pl Tel. 65 5333 514
    • wykonywanie czynności Głównego Księgowego Urzędu wynikające z ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych ,
    • realizacja spraw związanych z wynagrodzeniem pracowników ,
    • sprawy związane z podatkiem dochodowym od osób fizycznych ,
    • organizacja obiegu dokumentów finansowo-księgowych w Urzędzie,
    • nadzór nad wykonywaniem obowiązków przez pracowników prowadzących księgowość budżetową oraz podatkową Urzędu ,
    • ostatecznie rozliczanie przekazywanych dotacji

 

  • Ds. wymiaru zobowiązań pieniężnych - Ewa Zawadzka - wymiar@swieciechowa.pl - Tel. 65 5333 525 

    • dokonywanie wymiaru i opłat lokalnych wchodzących w skład łącznego zobowiązania pieniężnego ,
    • prowadzenie spraw z zakresu wystawiania zaświadczeń, naliczania dochodów z gospodarstw ,
    • prowadzenie spraw w zakresie dokonywania zmian w wymiarze podatków w związku ze zmianami geodezyjnymi ,
    • prowadzenie spraw w zakresie wydawania decyzji w sprawie odroczenia, umorzenia podatków oraz w sprawie ulg inwestycyjnych.


    Ds. wymiaru zobowiązań pieniężnych - Monika Matecka - wymiar2@swieciechowa.pl - Tel. 65 5333 526

  • dokonywanie wymiaru podatków od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego,
  • prowadzenie spraw związanych z podatkiem od środków transportowych, opłaty targowej oraz opłaty miejscowej, - prowadzenie spraw z zakresu wystawiania zaświadczeń, naliczania dochodów z gospodarstw,
  • prowadzenie spraw w zakresie dokonywania zmian w wymiarze podatków w związku ze zmianami geodezyjnymi oraz zestawieniem zmian dla podatku od środków transportu,
  • prowadzenie spraw w związanych z ulgami inwestycyjnymi, z ulgami z tytułu nabycia gruntów oraz spraw związanych ze zwolnieniem od podatku od nieruchomości,
  • wystawianie postanowień w sprawach podatku od spadków i darowizn,
  • udzielanie informacji bądź wydawanie zaświadczeń w sprawach figurowania w ewidencji podatkowej, ubezpieczenia społecznego rolników, itp.

 

  • Ds. ochrony środowiska - Joanna Więcław - ochronasrodowiska@swieciechowa.pl - Tel. 65 5333 516
    • prowadzenie całości zagadnień z zakresu ochrony środowiska ,
    • prowadzenie zagadnień z zakresu urządzeń wodno melioracyjnych i kanalizacji deszczowej,
    • prowadzenie spraw związanych z gospodarką leśną w lasach niepaństwowych i zadrzewieniami ,
    • prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami ,
    • realizacja zadań zawartych w ustawie o porządku i czystości w gminach ,
    • realizacja zadań zawartych w ustawie o ochronie przyrody.

 

  • Ds.księgowości budżetowej i podatku -  Joanna Wojtkowiak - ksieg.budzetowa@swieciechowa.pl - Tel 65 5333 527
    • prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej w zakresie planu kont Urzędu Gminy,
    • prowadzenie spraw dotyczących podatku od towarów i usług ,
    • prowadzenie księgowości oraz sprawozdawczości z zakresu wydatków strukturalnych Gminy.

 

  • Ds. rolnictwa, oświaty i geodezji - Joanna Ratajczak - oswiata@swieciechowa.pl - Tel. 65 5333 521
    • prowadzenie całości spraw z zakresu produkcji roślinnej i zwierzęcej ,
    • załatwianie spraw z zakresu geodezji dotyczących podziału nieruchomości, rozgraniczeń i scaleń gruntów ,
    • prowadzenie całości spraw z zakresu oświaty należących do organu prowadzącego placówki oświatowe ,
    • współpraca z Zespołami Szkół i Przedszkolem Samorządowym.

 

  • Ds. zamówień publicznych - Karolina Samelczak - zamowieniapubliczne@swieciechowa.pl- Tel. 65 5333 520
    • przygotowywanie wniosków wraz z załącznikami przy realizacji zadań z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej i innych – krajowych ,
    • prowadzenie spraw w zakresie prawa zamówień publicznych ,
    • zbieranie materiałów dotyczących charakterystyki gminy i wykorzystanie ich w promocji.

 

  • Ds. pozyskiwania środków zewnętrznych - Natalia Szymanowska -  funduszezewnetrzne@swieciechowa.pl -  Tel. 65 5333 515
    • poszukiwanie źródeł dodatkowego finansowania, w tym pochodzących ze środków pomocowych UE, na realizację zadań gminy,
    • aplikowanie o środki finansowe, w tym przygotowanie wniosków o dofinansowanie oraz obsługa całości procesu rozliczania przyznanego dofinansowania,
    • informowanie o źródłach finansowania jednostki organizacyjne gminy, organizacji pozarządowych oraz pomoc w przygotowaniu wniosków aplikacyjnych,
    • prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej pozyskiwania funduszy od chwili przygotowywania wniosku do rozliczenia - prowadzenie projektu dokumentacji finansowo - rozliczeniowej w zakresie pozyskiwanych środków, w tym przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń,
    • koordynowanie i modyfikacja opracowań planistycznych, programów i strategii Gminy w kontekście pozyskiwania funduszy zewnętrznych, pod kątem wymogów stawianych przez te fundusze,
    • podejmowanie działań mających na celu utrzymanie trwałości projektów,
    • realizowanie działań promocyjnych wymaganych zapisami programów pomocowych,
    • prowadzenie spraw w zakresie współpracy gminy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w ustawie o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, w tym między innymi:
    • przygotowywanie projektu rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi i jego realizacja oraz projektu sprawozdania z realizacji rocznego programu współpracy,
    • przeprowadzanie konkursów ofert na realizację zadań publicznych, udział w posiedzeniach komisji konkursowej, przygotowywanie umów dotacji, kontrola realizacji zadań zleconych, analiza składanych przez organizacje pozarządowe sprawozdań z realizacji zadań publicznych, roczne rozliczenie dotacji, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie zwrotu dotacji w zakresie realizacji zadań publicznych, przygotowywanie materiałów sprawozdawczych w tym zakresie,
    • organizacja szkoleń i konferencji,
    • prowadzenie i aktualizacja bazy danych o organizacjach pozarządowych działających na terenie gminy, w tym realizujących zadania publiczne z budżetu gminy,
    • gromadzenie informacji o bieżącej i planowanej działalności organizacji.

 

  • Ds. zagospodarowania przestrzennego - Przemysław Kołodziej - planowanieprzestrzenne@swieciechowa.pl - Tel. 65 5333 518
    • prowadzenie spraw z zakresu planowania przestrzennego ,
    • załatwianie spraw związanych z wydawaniem wskazań i decyzji lokalizacyjnych ,
    • prowadzeniem spraw związanych z ustaleniem nazw miejscowości, ulic, placów i nadawanie numerów porządkowych ,
    • prowadzenie postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko w tym przygotowanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody

 

  • Ds. obsługi bankowej - Justyna Urbaniak - obslugabankowa@swieciechowa.pl - Tel 65 5333 527
     
    • prowadzenie obsługi bankowej Urzędu Gminy, w tym dokonywanie 
      przelewów i rozliczeń w zakresie robót, dostaw i usług z dostawcami i wykonawcami,
    • prowadzenie kasy fiskalnej urzędu,
    • zakup, wydawanie oraz prowadzenie rejestrów druków ścisłego zarachowania,
    • ewidencjonowanie depozytów,
    • prowadzenie systemu monitorowania pomocy publicznej,
    • prowadzenie windykacji należności gminy z tytułu: czynszu, opłat za wieczyste użytkowanie, planistycznych, adiacenckich,
    • stosowanie umorzeń, odroczeń terminu płatności i rozłożenia na raty wierzytelności niepodatkowych gminy,
    • wstępna kontrola rachunków i faktur pod względem formalno-rachunkowym,
    • wystawianie faktur sprzedaży.

 

  • Ds. drogownictwa i gospodarki komunalnej - Włodzimierz Urban - drogi@swieciechowa.pl - Tel 65 5333 517
    • prowadzenie spraw związanych z budową, modernizacją i utrzymaniem dróg gminnych oraz właściwym oznakowaniem ,
    • prowadzenie zagadnień w zakresie gospodarki komunalnej i mieszkaniowej (realizacja remontów budynków komunalnych) ,
    • prowadzenie spraw w zakresie gazownictwa, komunikacji i telefonizacji.

 

  • Ds. gospodarki niskoemisyjnej - Aurelia Prałat - gospodarkaniskoemisyjna@swieciechowa.pl - Tel 65 5337231
  • prowadzenie spraw związanych z gospodarką niskoemisyjną w szczególności realizacja i nadzorowanie planu gospodarki niskoemisyjnej,
  • prowadzenie spraw związanych z budową, konserwacją i naprawą oświetlenia dróg i placów, w tym prowadzenie postępowań przetargowych i realizacja inwestycji,
  • prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych związanych z: - bieżącym utrzymaniem i modernizacją dróg gminnych, - utrzymaniem i remontami budynków komunalnych i sal wiejskich, - zakupem i remontami wiat przystankowych,
  • prowadzenie spraw związanych z właściwym oznakowaniem dróg, w tym projekty organizacji ruchu, książki dróg.
  • prowadzenie gospodarki komunalnej i mieszkaniowej w zakresie książek obiektów, przeglądów i audytów.
  • organizowanie transportu zbiorowego na terenie gminy.

 

- podejmowanie działań na rzecz pozyskiwania i obsługi inwestorów,
- przygotowanie kompletnej oferty inwestycyjnej gminy, jej weryfikacja i aktualizacja ,
- współdziałanie w zakresie analiz pozyskiwania i obsługi inwestorów z jednostkami urzędu oraz z podmiotami zewnętrznymi, w szczególności z PAIH, RCOI, SSE,
- uczestniczenie w imprezach gospodarczo-inwestycyjnych o charakterze wystawienniczym i targowym oraz organizowanie takich imprez,
- organizowanie wizyt lokalizacyjnych inwestorów i współdziałanie z innymi podmiotami w tym zakresie,
- asystowanie inwestorom w niezbędnych procedurach administracyjnych i prawnych występujących w trakcie realizacji procesu inwestycyjnego,
- opieka poinwestycyjna dla firm łącznie ze wsparciem firm, które już działają na terenie gminy,
- realizowanie działań promocyjno-informacyjnych mających na celu zwiększenie konkurencyjności gminy,
- opracowanie graficzne materiałów informacyjno-promocyjnych,
- systematyczne gromadzenie i upowszechnianie informacji o gminie, przydatnych przy podejmowaniu i prowadzeniu działalności gospodarczej w gminie,
- przygotowywanie i umieszczanie informacji na stronach internetowych urzędu oraz w mediach społecznościowych,
- prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,

- prowadzenie spraw w zakresie polityki bezpieczeństwa informacji.

 
 

Święciechowa ul. Rynek 14a

 

  • Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych - Weronika Bartkowiak - oc@swieciechowa.pl - Tel. 65 5333 524
    • prowadzenie spraw z zakresu informacji niejawnych ,
    • prowadzenie zagadnień związanych z ochroną p.poż. ,
    • realizacja zadań z zakresu obrony cywilnej i obronności kraju ,
    • prowadzenie spraw z zakresu działalności gospodarczej ,
    • prowadzenie spraw z zakresu kultury fizycznej i sportu ,
    • wykonywanie prac związanych z realizacją powszechnego obowiązku obrony .

 

  • Kierownik USC - Magdalena Borowiak - usc@swieciechowa.pl - Tel. 65 5333 523
    • realizacji ustawy o aktach stanu cywilnego ,
    • wydawanie dokumentów potwierdzających tożsamość ,
    • prowadzenie spraw w zakresie zbiórek publicznych ,
    • prowadzenie spraw w zakresie organizowania zabaw publicznych ,
    • prowadzenie ewidencji ludności ,
    • prowadzenie rejestru stałego wyborców.

 

  • Ds. obsługi rady gminy i komisji - Wiktor Dudziński - bipsw@swieciechowa.pl - Tel. 65 5333 519
    • prowadzenie spraw związanych z działalności Rady Gminy i Komisji ,
    • sprawowanie nadzoru nad działalnością jednostek pomocniczych – sołectw i udzielenie im pomocy w realizacji zadań ,
    • prowadzenie spraw związanych z współpracą z zagranicą ,
    • koordynowanie spraw dotyczących realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.



 

Kierownictwo Urzędu | Kontakt

  • Wójt Gminy - Mikołaj Kostaniak - urzadgminy@swieciechowa.pl - tel. 65 5 333 510
    • określenie sposobu wykonywania uchwał
    • przygotowywanie projektów uchwał rady gminy
    • gospodarowanie mieniem komunalnym
    • wykonywanie budżetu
    • kierowanie bieżącymi sprawami gminy
    • reprezentowanie gminy
    • podejmowanie czynności w sprawach niecierpiących zwłoki związanych z bezpośrednim zagrożeniem interesu publicznego
    • wykonywanie zadań Szefa Obrony Cywilnej Gminy
    • przedkładanie organom nadzoru uchwał Rady
    • dokonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników Urzędu
    • występowanie do Rady z wnioskiem w sprawie powoływania i odwoływania skarbnika
    • dokonywanie czynności z zakresu prawa pracy w stosunku do kierowników jednostek organizacyjnych gminy
    • wydawanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej
    • podejmowanie czynności warunkujących wewnętrzną i zewnętrzną koordynację działań poszczególnych stanowisk pracy Urzędu i jednostek organizacyjnych gminy
    • podejmowanie działań warunkujących bieżącą kontrolę wykonywania uchwał Rady

Wójt może upoważnić swojego Zastępcę i Sekretarza Gminy lub innych pracowników Urzędu do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych.

 

  • Zastępca Wójta Gminy / Sekretarz Gminy - Patryk Tomczak - sekretarzgminy@swieciechowa.pl - tel. 655 333 512
    • Wykonywanie wszelkich spraw przypisanych kompetencji Wójta wynikających z ustaw jak również z przepisów wykonawczych, w tym do:
      • wydawania decyzji administracyjnych,
      • wydawania zaświadczeń,
      • reprezentowania gminy przed Sądami Powszechnymi i innymi organami,
      • podpisywania umów oraz do zaciągania zobowiązań,
      • wykonywania pozostałych czynności z zakresu prawa pracy wobec Wójta, z wyłączeniem nawiązywania, rozwiązywania stosunku pracy i ustalenia wynagrodzenia, zatwierdzania rachunków i faktur, dysponowania pieniężnymi środkami gminy, samodzielnego składania oświadczeń woli w zakresie zarządu mieniem, przy zachowaniu wymogów w art. 46 ust. 3 ustawy o samorządzie gminnym.
    • Wykonywanie zadań Sekretarza Gminy, a w szczególności:
      • zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu oraz w tym zakresie nadzorowanie działalności stanowisk pracy,
      • realizowanie polityki kadrowej urzędu,
      • sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy, przestrzeganie wewnętrznego porządku pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych i obiegiem informacji w Urzędzie,
      • prowadzenie okresowych ocen pracowniczych i kierowników jednostek organizacyjnych,
      • świadczenie pomocy prawnej na rzecz Urzędu Gminy,
      • nadzór nad przestrzeganiem przepisów proceduralnych przy załatwianiu spraw w trybie postępowania administracyjnego oraz interpelacji, wniosków i zapytań radnych,
      • organizacja przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków,
      • zapewnienie terminowego i prawidłowego przygotowania przez stanowiska pracy materiałów na posiedzenia komisji i sesje Rady,
      • koordynacja i kontrola wykonywania zadań wynikających z aktów prawnych organów gminy,
      • organizacja i koordynacja prac związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów organów przedstawicielskich i referendum,
      • nadzór nad gospodarką mieniem Urzędu i środkami budżetowymi, przeznaczonymi na pokrycie kosztów jego funkcjonowania,
      • nadzór nad obsługą i załatwianiem indywidualnych spraw interesantów,
      • nadzór nad procesem informatyzacji urzędu.
    • Sporządzanie strategii rozwoju gminy.
    • Realizacja i koordynacja kontroli zarządczej urzędu.
    • Sporządzanie testamentów.
    • Przewodniczenie komisji inwentaryzacyjnej.
    • Pełnienie funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji.

 

  • Skarbnik Gminy - Anna Kaczmarek - skarbnik@swieciechowa.pl - 655 333 513
    • opracowanie projektu wieloletniej prognozy finansowej oraz projektu zmian tej prognozy
    • opracowanie projektu budżetu gminy oraz projektu zmian budżetu
    • dokonywanie wstępnej kontroli legalności dokumentów dotyczących budżetu
    • sporządzanie i nadzór nad sporządzaniem okresowych analiz i zbiorczych sprawozdań z wykonania budżetu
    • kontrasygnowanie umów powodujących powstanie zobowiązań finansowych
    • nadzór nad prowadzeniem rachunkowości Organu
    • nadzór nad wykonywaniem obowiązków przez głównych księgowych jednostek organizacyjnych gminy
    • nadzór nad prawidłowym prowadzeniem ksiąg rachunkowych Organu
    • rozliczanie dochodów z Urzędami Skarbowymi
    • rozliczanie otrzymywanych dotacji

Jednostki | Kontakt

Dyrektorzy i kierownicy jednostek organizacyjnych

 



 

Sołtysi Gminy Święciechowa 2023 r. - 2028 r.| Kontakt

 

  • Jan Nowacki - Sołtys wsi Długie Nowe

    Długie Nowe 15, 64-100 Leszno

    tel. 65 533 8384 kom. 603 968 987

    e-mail: jan.nowacki55@gmail.com

 

  • Cecylia Jurga - Sołtys wsi Święciechowa

    64-115 Święciechowa, ul. Lipowa 11b

    tel. 725 458 505

     

  • Sylwia Mikus - Sołtys wsi Trzebiny

    64-100 Leszno, Trzebiny 22/2

    tel. 663 527 061

    e-mail: sylwiamikus@wp.pl

     

  • Rafał Jóźwiak - Sołtys wsi Niechłód 

    64-115 Święciechowa, Niechłód 12a

    tel. 722 131 819

    e-mail: rafal.jozwiak@onet.pl

     

  • Hieronim Warliński - Sołtys wsi Piotrowice

    64-115 Święciechowa, Piotrowice 21a

    tel. 503 158 068

    e-mail: transwarlinski@wp.pl

     

  • Jacek Sentfleben - Sołtys wsi Henrykowo

    64-100 Leszno, Henrykowo 7c/17

    tel. 667 890 904

    e-mail: schizol@onet.pl

     

  • Eugeniusz Bartosiewicz - Sołtys wsi Krzycko Małe

    64-117 Krzycko Małe ul. Główna 6

    tel. 504 201 936 

    e-mail: eugeniusz.bartosiewicz@vp.pl

     

  • Marek Wójcik - Sołtys wsi Przybyszewo

    64-100 Leszno, Przybyszewo, ul. Wiejska 63

    tel. 609 303 044

     

  • Anna Urbańska - Sołtys wsi Długie Stare

    64-100 Leszno, Długie Stare, ul. Wiosenna 72

    tel. 669 404 650

    e-mail: urbanscy@vp.pl

     

  • Krzysztof Kołacki - Sołtys wsi Strzyżewice

    64-100 Leszno, Strzyżewice, ul. Lotnicza 3

    tel. 721 687 236

    e-mail: krzysiek.kolacki@interia.pl

     

  • Grzegorz Cieślawski - Sołtys wsi Gołanice

    64-100 Krzycko Małe, Gołanice, ul. Leśna 40

    tel. 605 069 713

    e-mail: grzegorz.cieslawski@vp.pl

     

  • Julia Kochańska - Sołtys wsi Lasocice Ogrody

    64-100 Leszno, Ogrody 5

    tel. 600 172 440

    e-mail: support@juliakochanska.pl