Kontakt - Gmina Święciechowa

  • Gmina Święciechowa
    ul. Ułańska 4
    64-115 Święciechowa

    tel. 65 533 35 10
    fax  65 529 95 48

    email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


    NIP: 697-22-35-722
    REGON: 411050712


    Poniedziałek:
    8.00 - 16.00


    Wtorek - Piątek
    7.00 - 15.00

     

    Święciechowa ul. Ułańska 4

    Święciechowa ul. Rynek 14

    ddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd dddddddddddddddddddddddddd dddd dddd dddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd

  • Święciechowa ul. Ułańska 4

     

    • Ds. Inwestycji  - Włodzimierz Turek - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - tel. 65 5 333 528
      • organizacja oraz prowadzenie całości spraw związanych z przygotowaniem, realizacją przekazaniem do użytkowania inwestycji gminnych,
      • przedkładanie Wójtowi Gminy stosownych wniosków, propozycji i informacji oraz sprawozdań dotyczących inwestycji gminnych,
      • opracowywanie planów i programów inwestycyjnych oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji z tym związanej, a także nadzór nad ich terminową realizacją.

     

    • Ds. księgowości budżetowej i ewidencji środków trwałych - Agata Mrozińska - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - tel. 65 5 333 514
      • prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej dla budżetu gminy ,
      • przygotowanie i sporządzanie miesięcznych sprawozdań budżetowych ,
      • prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.

     

    • Ds. gospodarki gruntami - Aldona Frąckowiak - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Tel. 65 5333 522
      • prowadzenie zagadnień związanych z zarządzaniem mieniem gminnym ,
      • prowadzenie spraw z zakresu administrowania gruntami ,
      • prowadzenie spraw z zakresu komunalizacji gminy ,
      • prowadzenie spraw z zakresu obrotu nieruchomościami stanowiącymi własność gminy,
      • prowadzenie spraw z zakresu prawa pierwokupu i wywłaszczenia ,
      • prowadzenie spraw z zakresu nadzoru i kontroli zarządzania gruntami ,
      • prowadzenie spraw z zakresu ochrony i rekultywacji gruntu ,
      • prowadzenie spraw z zakresu bazy ewidencji gruntów.

     

    • Ds. księgowości podatkowej - Dorota Gnacińska -  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Tel. 65 5333 526
      • prowadzenie księgowości podatkowej, zobowiązań pieniężnych i innych należności podatkowych ,
      • rozliczanie inkasentów z pobranych podatków i opłat ,
      • windykacja należności podatkowych od osób prawnych i fizycznych.

     

    • Ds. techniczno - kancelaryjnych - Elżbieta Cielińska - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Tel. 65 5333 510
      • koordynacja czynności kancelaryjnych Urzędu, obsługi kserokopiarki i centrali
        telefonicznej,
      • prowadzenie spraw kadrowych Urzędu oraz przyjmowanie zeznań świadków,
      • prowadzenie archiwum zakładowego.

     

    • Główny Księgowy Urzędu Gminy - Ewa Bagińska - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Tel. 65 5333 515
      • wykonywanie czynności Głównego Księgowego Urzędu wynikające z ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych ,
      • realizacja spraw związanych z wynagrodzeniem pracowników ,
      • sprawy związane z podatkiem dochodowym od osób fizycznych ,
      • organizacja obiegu dokumentów finansowo-księgowych w Urzędzie,
      • nadzór nad wykonywaniem obowiązków przez pracowników prowadzących księgowość budżetową oraz podatkową Urzędu ,
      • ostatecznie rozliczanie przekazywanych dotacji

     

    • Ds. wymiaru zobowiązań pieniężnych - Ewa Zawadzka - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Tel. 65 5333 525
      • dokonywanie wymiaru i opłat lokalnych wchodzących w skład łącznego zobowiązania pieniężnego ,
      • prowadzenie spraw z zakresu wystawiania zaświadczeń, naliczania dochodów z gospodarstw ,
      • prowadzenie spraw w zakresie dokonywania zmian w wymiarze podatków w związku ze zmianami geodezyjnymi ,
      • prowadzenie spraw w zakresie wydawania decyzji w sprawie odroczenia, umorzenia podatków oraz w sprawie ulg inwestycyjnych.

     

    • Ds. ochrony środowiska - Iwona Harbuz Kudak - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. -  Tel. 65 5333 516
      • prowadzenie całości zagadnień z zakresu ochrony środowiska ,
      • prowadzenie zagadnień z zakresu urządzeń wodno melioracyjnych i kanalizacji deszczowej,
      • prowadzenie spraw związanych z gospodarką leśną w lasach niepaństwowych i zadrzewieniami ,
      • prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami ,
      • realizacja zadań zawartych w ustawie o porządku i czystości w gminach ,
      • realizacja zadań zawartych w ustawie o ochronie przyrody.

     

    • Ds.księgowości budżetowej i podatku  Joanna Wojtkowiak - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Tel 65 5333 514
      • prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej w zakresie planu kont Urzędu Gminy,
      • prowadzenie spraw dotyczących podatku od towarów i usług ,
      • prowadzenie księgowości oraz sprawozdawczości z zakresu wydatków strukturalnych Gminy.

     

    • Ds. rolnictwa, oświaty i geodezji - Joanna Ratajczak - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Tel. 65 5333 521
      • prowadzenie całości spraw z zakresu produkcji roślinnej i zwierzęcej ,
      • załatwianie spraw z zakresu geodezji dotyczących podziału nieruchomości, rozgraniczeń i scaleń gruntów ,
      • prowadzenie całości spraw z zakresu oświaty należących do organu prowadzącego placówki oświatowe ,
      • współpraca z Zespołami Szkół i Przedszkolem Samorządowym.

     

    • Ds. funduszy strukturalnych - Karolina Samelczak - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Tel. 65 5333 520
      • przygotowywanie wniosków wraz z załącznikami przy realizacji zadań z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej i innych – krajowych ,
      • prowadzenie spraw w zakresie prawa zamówień publicznych ,
      • zbieranie materiałów dotyczących charakterystyki gminy i wykorzystanie ich w promocji.

     

    • Ds. zagospodarowania przestrzennego - Przemysław Kołodziej - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Tel. 65 5333 518
      • prowadzenie spraw z zakresu planowania przestrzennego ,
      • załatwianie spraw związanych z wydawaniem wskazań i decyzji lokalizacyjnych ,
      • prowadzeniem spraw związanych z ustaleniem nazw miejscowości, ulic, placów i nadawanie numerów porządkowych ,
      • prowadzenie postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko w tym przygotowanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody

     

    • Ds. obsługi bankowej - Weronika Bartkowiak - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Tel 65 5333 527
      • prowadzenie spraw związanych z podatkiem od środków transportowych ,
      • prowadzenie obsługi bankowej ,
      • prowadzenie kasy fiskalnej Urzędu ,
      • windykacja należności gminy z tytułu czynszu, opłat za wieczyste użytkowanie, planistycznych, adiacenckich ,
      • prowadzenie systemu monitorowania pomocy publicznej.

     

    • Ds. drogownictwa i gospodarki komunalnej - Włodzimierz Urban - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Tel 65 5333 517
      • prowadzenie spraw związanych z budową, modernizacją i utrzymaniem dróg gminnych oraz właściwym oznakowaniem ,
      • prowadzenie zagadnień w zakresie gospodarki komunalnej i mieszkaniowej (realizacja remontów budynków komunalnych) ,
      • prowadzenie spraw w zakresie gazownictwa, komunikacji i telefonizacji.

     

    Święciechowa ul. Rynek 14

     

    • Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych - Danuta Rolla - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Tel. 65 5333 524
      • prowadzenie spraw z zakresu informacji niejawnych ,
      • prowadzenie zagadnień związanych z ochroną p.poż. ,
      • realizacja zadań z zakresu obrony cywilnej i obronności kraju ,
      • prowadzenie spraw z zakresu działalności gospodarczej ,
      • prowadzenie spraw z zakresu kultury fizycznej i sportu ,
      • wykonywanie prac związanych z realizacją powszechnego obowiązku obrony .

     

    • Kierownik USC - Magdalena Borowiak - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Tel. 65 5333 523
      • realizacji ustawy o aktach stanu cywilnego ,
      • wydawanie dokumentów potwierdzających tożsamość ,
      • prowadzenie spraw w zakresie zbiórek publicznych ,
      • prowadzenie spraw w zakresie organizowania zabaw publicznych ,
      • prowadzenie ewidencji ludności ,
      • prowadzenie rejestru stałego wyborców.

     

    • Ds. obsługi rady gminy i komisji - Magdalena Jaraczewska - Wieczorek - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Tel. 65 5333 519
      • prowadzenie spraw związanych z działalności Rady Gminy i Komisji ,
      • sprawowanie nadzoru nad działalnością jednostek pomocniczych – sołectw i udzielenie im pomocy w realizacji zadań ,
      • prowadzenie spraw związanych z współpracą z zagranicą ,
      • koordynowanie spraw dotyczących realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.

     

  •  

    • Wójt Gminy  - Marek Lorych - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - tel. 65 5 333 510
      • określenie sposobu wykonywania uchwał
      • przygotowywanie projektów uchwał rady gminy
      • gospodarowanie mieniem komunalnym
      • wykonywanie budżetu
      • kierowanie bieżącymi sprawami gminy
      • reprezentowanie gminy
      • podejmowanie czynności w sprawach niecierpiących zwłoki związanych z bezpośrednim zagrożeniem interesu publicznego
      • wykonywanie zadań Szefa Obrony Cywilnej Gminy
      • przedkładanie organom nadzoru uchwał Rady
      • dokonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników Urzędu
      • występowanie do Rady z wnioskiem w sprawie powoływania i odwoływania skarbnika
      • dokonywanie czynności z zakresu prawa pracy w stosunku do kierowników jednostek organizacyjnych gminy
      • wydawanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej
      • podejmowanie czynności warunkujących wewnętrzną i zewnętrzną koordynację działań poszczególnych stanowisk pracy Urzędu i jednostek organizacyjnych gminy
      • podejmowanie działań warunkujących bieżącą kontrolę wykonywania uchwał Rady

    Wójt może upoważnić swojego Zastępcę i Sekretarza Gminy lub innych pracowników Urzędu do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych.

     

    • Zastępca Wójta Gminy / Sekretarz Gminy - Patryk Tomczak - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - tel. 655 333 512
      • Wykonywanie wszelkich spraw przypisanych kompetencji Wójta wynikających z ustaw jak również z przepisów wykonawczych, w tym do:
        • wydawania decyzji administracyjnych,
        • wydawania zaświadczeń,
        • reprezentowania gminy przed Sądami Powszechnymi i innymi organami,
        • poświadczania własnoręczności podpisu w zakresie wynikającym z Rozporządzenia Ministra, Sprawiedliwości z dnia 7 lutego 2007 r. w sprawie sporządzenia niektórych poświadczeń przez organy samorządu terytorialnego i banki (Dz. U. Nr 27 poz.185) ,
        • podpisywania umów oraz do zaciągania zobowiązań,
        • wykonywania pozostałych czynności z zakresu prawa pracy wobec Wójta, z wyłączeniem nawiązywania, rozwiązywania stosunku pracy i ustalenia wynagrodzenia, zatwierdzania rachunków i faktur, dysponowania pieniężnymi środkami gminy, samodzielnego składania oświadczeń woli w zakresie zarządu mieniem, przy zachowaniu wymogów w art. 46 ust. 3 ustawy o samorządzie gminnym.
      • Wykonywanie zadań Sekretarza Gminy, a w szczególności:
        • zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu oraz w tym zakresie nadzorowanie działalności stanowisk pracy,
        • realizowanie polityki kadrowej urzędu,
        • sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy, przestrzeganie wewnętrznego porządku pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych i obiegiem informacji w Urzędzie,
        • prowadzenie okresowych ocen pracowniczych i kierowników jednostek organizacyjnych,
        • świadczenie pomocy prawnej na rzecz Urzędu Gminy,
        • nadzór nad przestrzeganiem przepisów proceduralnych przy załatwianiu spraw w trybie postępowania administracyjnego oraz interpelacji, wniosków i zapytań radnych,
        • organizacja przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków,
        • zapewnienie terminowego i prawidłowego przygotowania przez stanowiska pracy materiałów na posiedzenia komisji i sesje Rady,
        • koordynacja i kontrola wykonywania zadań wynikających z aktów prawnych organów gminy,
        • organizacja i koordynacja prac związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów organów przedstawicielskich i referendum,
        • nadzór nad gospodarką mieniem Urzędu i środkami budżetowymi, przeznaczonymi na pokrycie kosztów jego funkcjonowania,
        • nadzór nad obsługą i załatwianiem indywidualnych spraw interesantów,
        • nadzór nad procesem informatyzacji urzędu.
      • Sporządzanie strategii rozwoju gminy.
      • Realizacja i koordynacja kontroli zarządczej urzędu.
      • Sporządzanie testamentów.
      • Przewodniczenie komisji inwentaryzacyjnej.
      • Pełnienie funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji.

     

    • Skarbnik Gminy - Łukasz Ślaga - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - 655 333 513
      • opracowanie projektu wieloletniej prognozy finansowej oraz projektu zmian tej prognozy
      • opracowanie projektu budżetu gminy oraz projektu zmian budżetu
      • dokonywanie wstępnej kontroli legalności dokumentów dotyczących budżetu
      • sporządzanie i nadzór nad sporządzaniem okresowych analiz i zbiorczych sprawozdań z wykonania budżetu
      • kontrasygnowanie umów powodujących powstanie zobowiązań finansowych
      • nadzór nad prowadzeniem rachunkowości Organu
      • nadzór nad wykonywaniem obowiązków przez głównych księgowych jednostek organizacyjnych gminy
      • nadzór nad prawidłowym prowadzeniem ksiąg rachunkowych Organu
      • rozliczanie dochodów z Urzędami Skarbowymi
      • rozliczanie otrzymywanych dotacji
  • 2014 r. - 2018 r.

    Andrzejewski Jan

    Andrzejewski Jan

    Radny Rady Gminy

    członek Komisji Kultury, Zdrowia, Oświaty i Pomocy Społecznej

    Zbigniew Zajdel

    Zbigniew Zajdel

    Wiceprzewodniczący Rady Gminy

    członek Komisji Budżetu i Finansów

     

    Józef Buszewicz

    Józef Buszewicz

    Radny Rady Gminy

    członek Komisji Rolnictwa i Ochrony Środowiska

    członek Komisji Rewizyjnej

    Longina Raburska

    Longina Raburska

    Radna Rady Gminy

    Przewodnicząca Komisji Kultury, Zdrowia, Oświaty i Pomocy Społecznej

    członek Komisji Budżetu i Finansów

    Bogna Rusiecka - Kłodnicka

    Bogna Rusiecka - Kłodnicka

    Radna Rady Gminy

    członek Komisji Budżetu i Finansów, członek Komisji Kultury, Zdrowia, Oświaty i Pomocy Społecznej

    Jerzy Machowiak

    Jerzy Machowiak

    Radny Rady Gminy

    członek Komisji Budżetu i Finansów, Przewodniczący Komisji Rewizyjnej

    Jerzy Kołodziej

    Jerzy Kołodziej

    Radny Rady Gminy

    członek Komisji Budżetu i Finansów

    Edward Kurpisz

    Edward Kurpisz

    Radny Rady Gminy

    członek Komisji Rolnictwa i Ochrony Środowiska

    Mateusz Stachowski

    Mateusz Stachowski

    Radny Rady Gminy

    Przewodniczący Komisji Rolnictwa i Ochrony Środowiska

    Jan Korytowski

    Jan Korytowski

    Radny Rady Gminy

    członek Komisji Kultury, Zdrowia, Oświaty i Pomocy Społecznej

    członek Komisji Rewizyjnej

    Zbigniew Stachowiak

    Zbigniew Stachowiak

    Radny Rady Gminy

    Przewodniczący Komisji Budżetu i Finansów

    członek Komisji Rewizyjnej

    Anna Wasilewska

    Anna Wasilewska

    Radna Rady Gminy

    członek Komisji Rolnictwa i Ochrony Środowiska

    Piotr Samolak

    Piotr Samolak

    Radny Rady Gminy

    członek Komisji Budżetu i Finansów

    Jan Dutka

    Jan Dutka

    Przewodniczący Rady Gminy

    członek Komisji Budżetu i Finansów

    Elżbieta Miszczak

    Elżbieta Miszczak

    Radny Rady Gminy

    członek Komisji Budżetu i Finansów

    członek Komisji Kultury, Zdrowia, Oświaty i Pomocy Społecznej

  • Młodzieżowa Rada Gminy Święciechowa

    Sample image

    Weronika Przybyła

    Przewodniczca

    Święciechowa

    Sample image

    Agata Łowicka -

    Zastępca Przewodniczącej

    Święciechowa

    Sample image

    Joachim Piwek

    Sekretarz

    Długie Stare

    Sample image

    Aleksandra Groblica

    członek Komisji Rewizyjnej

    Piotrowice

    Sample image

    Patryk Mroziński

    członek Komisji Rewizyjnej

    Święciechowa

    Sample image

    Emilia Żukowska

    członek Komisji Rewizyjnej

    Święciechowa

    Sample image

    Maksymilian Tulewicz

    Święciechowa

    Sample image

    Stefania Bartkowiak

    Gołanice

    Sample image

    Dominika Bożkiewicz

    Długie Nowe

    Sample image

    Natalia Rychwalska

    Strzyżewice

    Sample image

    Emilia Kostaniak

    Przybyszewo

    Sample image

    Bianka Frąckowiak

    Lasocice

    Sample image

    Konrad Żukowski

    Lasocice

  • 2015 r. - 2018 r.

    Jan Nowacki

    Jan Nowacki

    Długie Nowe 15, 64-100 Leszno

    tel. 603-968-987

    Józef Buszewicz

    Józef Buszewicz

    64-115 Święciechowa, ul. Lipowa 40

    tel. 725-029-339

    Dorota Wróbel

    Dorota Wróbel

    64-100 Leszno, Trzebiny 35

    tel. 601-170-496

     

    Rafał Jóźwiak

    Rafał Jóźwiak

    64-115 Święciechowa, Niechłód 12a

    tel. 722-131-819

    Adam Hudzik

    Adam Hudzik

    64-115 Święciechowa, Piotrowice 24

    tel. 694-838-618

    Lucyna Jurgawka

    Lucyna Jurgawka

    64-100 Leszno, Henrykowo 5

    tel. 723-347-644

    Ewa Rzątkowska

    Ewa Rzątkowska

    64-117 Krzycko Małe, ul. Główna 106

    tel. 511-671-137

    Urszula Dolacińska

    Urszula Dolacińska

    64-100 Leszno, Przybyszewo, ul. Wiejska 40

    tel. 780-219-040

    Stanisław Urbański

    Stanisław Urbański

    64-100 Leszno , Długie Stare, ul. Wiosenna 51

    tel. 667-934-966

    Jan Markiewicz

    Jan Markiewicz

    64-100 Leszno, Lasocice, ul. Słoneczna 58

    tel. 695-920-260

    Kornela Sztor

    Kornela Sztor

    64-100 Krzycko Małe, Gołanice, ul. Spacerowa 9

    tel. 509-918-162

    Wiesława Małycha

    Wiesława Małycha

    64-100 Leszno, Strzyżewice, ul. Lotnicza 18
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    tel. 533-901-339

  • Dyrektorzy i kierownicy jednostek organizacyjnych

     

 

Urząd

Obserwuj Nas

Bądź na bieżąco z informacjami z gminy:

 

 

Gmina Święciechowa
ul. Ułańska 4
64-115 Święciechowa
tel. 65 533 35 10
fax 65 529 95 48


NIP: 697-22-35-722
REGON: 411050712

Godziny urzędowania:
poniedziałek 8-16
wtorek-piątek 7-15

Numer rachunku:
PBS Filia
w Święciechowie
58 9043 1083 2834
0036 9875 0007