Duży, chłonny rynek w ramach UE charakteryzujący się wysoką siłą nabywczą to główne atuty Hiszpanii, która może być też bramą do krajów Ameryki Łacińskiej i Afryki Północnej. Rynek ten jest od lat w pierwszej dziesiątce odbiorców polskiego eksportu.
Chcesz dowiedzieć się o perspektywicznych sektorach, kulturze biznesu, jak znaleźć i zweryfikować partnera, jak prezentować swoją ofertę na targach, interesuje Cię hiszpański e-commerce, a może chcesz poznać konkretne historie sukcesów polskich firm, które już działają biznesowo w Hiszpanii?
Dołącz do widzów webinaru „Doing Business in Spain” już w czwartek, 12 września.
PODCZAS WEBINARU PORUSZONE ZOSTANĄ NASTĘPUJĄCE TEMATY:
Biznes w Hiszpanii – środki na rozwój i ekspansję zagraniczną. Instytucje wspierające poszukiwanie kontrahentów – Wojciech Marcinkiewicz, Prezes Zarządu Wielkopolskiego Funduszu Rozwoju sp. z o.o. oraz Andrzej Łyko, Prezes Polskiej Izby Gospodarczej Importerów, Eksporterów i Kooperacji
Współpraca handlowa z Hiszpanią – szanse eksportowe, aktualne trendy i wsparcie PAIH – Inga Matusik, Ekspert w Zagranicznym Biurze Handlowym w Madrycie
Obowiązek zgłaszania opakowań i rejestracji podmiotów gospodarczych wprowadzających na rynek hiszpański produkty konsumenckie – Bogusław Antropow, Właściciel centrum biznesowego Tedalian Enterprise Services, S.L.
O DOŚWIADCZENIACH NA RYNKU HISZPAŃSKIM W OTWARTEJ SESJI PYTAŃ I ODPOWIEDZI OPOWIEDZĄ:
Wojciech Łopatkiewicz, Kierownik Zagranicznego Biura PAIH w Madrycie
Zuzanna Gołębiewska, Dyrektor Polsko-Hiszpańskiej Izby Gospodarczej
Michał Chabasiewicz, Dyrektor Przedstawicielstwa w Polsce Catalonia Trade & Investment
Bogusław Antropow, Właściciel Tedalian Enterprise Services, S.L., przedstawiciel firmy CX80 na rynku hiszpańskim
Magdalena Szafarz, Współwłaścicielka MIPAMA E.Z. Szafarz sp.j.
Oglądaj na żywo: https://www.youtube.com/watch?v=Q2Of0LYDkjc