Wójt Gminy Święciechowa zaprasza mieszkańców do składania wniosków na odbiór odpadów zwierających azbest z terenu Gminy Święciechowa.

W związku z powyższym osoby, zainteresowane usunięciem odpadówzawierających azbest składowanychna nieruchomości na terenie Gminy Święciechowa proszone sąo wypełnienie załączonego wniosku i dostarczenie doUrzędu Gminy Święciechowa w godzinach pracy urzędu,przesłanie pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną - skanpodpisanego wniosku należy przesłać na adres e-mail:urzadgminy@swieciechowa.pl, w terminie do 10 MARCA 2023 roku.

Każda z zainteresowanych osób otrzyma informację telefoniczną odgminy o dalszym sposobie postępowania.

Złożenie wniosku nie jest równoznaczne z przyznaniemdofinansowania.

Zebrane od Państwa wnioski mogą być podstawą do złożeniawniosku o dofinansowanie realizacji ww. zadania z WFOŚiGW.

Uwaga ! Wsparcie ww. zadania kwalifikowane jest również jako pomocde minimis lub pomoc de minimis w rolnictwie.

Wniosek o usunięcie azbestu