Jak nawiązać relacje biznesowe we Francji? Jak działać na tym rynku, również w sektorze e-commerce? Dla których branż są największe szanse? Jak sprawdzić wiarygodność kontrahenta? Jaka jest etykieta biznesu i przyszłość polsko-francuskich relacji gospodarczych? W jaki sposób sfinansować wejście na rynek francuski? Nie tylko na te pytania opowiedzą doskonali eksperci, praktycy biznesu, którzy mają doświadczenia we współpracy z partnerami biznesowymi z Francji i działają na tamtejszym rynku.

Francja jest jednym z najważniejszych partnerów handlowych Polski. Po brexicie stała się trzecim rynkiem zbytu krajowych towarów. Rynek ten cechuje wymagająca specyfika. Podczas konferencji „Doing business in France” specjaliści przybliżą, jak z sukcesem dokonać ekspansji zagranicznej w tej destynacji i uniknąć niepożądanych trudności.

Serdecznie zapraszamy. Udział jest bezpłatny. Prosimy o rejestrację drogą mailową – wydarzenie@wfr.org.pl lub za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie: https://bit.ly/konferencja_WFR

Link do spotkania zostanie wysłany dzień przed wydarzeniem.

Agenda